0165 541 949 info@ecolopplus.nl

Onze klantgerichte aanpak

Het is voor onze klanten belangrijk dat wij werk uit handen nemen. Ecolop Plus kijkt niet alleen naar de vraag van de klant, maar denkt mee over het gehele traject. Zodra de opdracht helder is, zorgen wij snel voor een prijsopgave. Deze is transparant en overzichtelijk. Indien mogelijk leveren we deze inclusief een tekening aan. En is het nodig om eerst ter plaatse de situatie te bekijken? Dan komen wij graag langs om daarna een gepast advies te kunnen geven.

Project in Capelle a/d IJssel: ingemeten tijdens bouwfase. Bleek dat de sparing niet klopte en dat de muur dermate dik was dat de postkast binnen de sponning zou vallen, wat gebruiksproblemen geeft na de oplevering. Postkasten 50mm dieper gemaakt (special), hierdoor steken deze aan de binnenzijde uit en kan men tegen de kasten de afwerking klaar maken. De beplating en cijfers zijn ook door ons geleverd en gemonteerd.

Het voorwerk: gratis inmeten

Als het nodig is om in te meten, dan doen wij dit gratis voor onze klanten. De verantwoordelijkheid voor een correcte montage daarvoor ligt daarna ook meteen bij ons. Met deze unieke werkwijze lopen onze klanten geen risico op een verkeerde plaatsing omdat de afmetingen niet juist zijn opgemeten.

De beste en goedkoopste oplossingen

Wij nemen de wensen van onze klanten serieus en zoeken voor hen naar de beste oplossingen. In ons advies houden wij rekening met de prijs, kwaliteit en mogelijke levertijd. Graag geven we een aantal keuzes, waarbij we ook rekening houden met de verwachtingen op lange termijn. Vanaf het moment van inmeten tot het plaatsen. Alles onder één dak.

Entrepot te Amsterdam, geval van vuurwerkschade door zeer krachtig vuurwerk. Kast vervangen en alles overgezet. Maar door veranderde maatvoering was de nieuwe kast kleiner dan de oude. Afgewerkt met een mooie hoekrand.

Onze werkwijze in de praktijk

Een woningbouwvereniging in Amsterdam schakelde ons in voor het opknappen van 17 portieken. De vraag aan ons was om hier de postkasten te vervangen en een intercomsysteem aan te leggen. Na onze inspectie bleek dat de huidige postkasten oud waren en onderhoudsgevoelig. Ook het kozijn bleek dringend onderhoud nodig te hebben. In ons advies hebben wij gekeken naar een oplossing voor houtrot. Ook hebben we er meteen voor gezorgd dat de nieuwe postkasten aan de onderzijde niet meer direct met water in contact konden komen. Onze klant is zeer tevreden met de door ons aangedragen oplossing.

Onze werkwijze zelf in de praktijk ervaren? Neem contact met ons op.